تولید زغال خوب
نوشته شده توسط : kazemi

تولید زغال خوب

کاسپین زغال سازنده خط تولید زغال شرکت ذغال کاسپین بواسطه ارتباطات تجاری و فنی رو به گسترش خود با بزرگترین شرکتهای تولید کننده دستگاه های صنعتی  در جهان، توانسته با استفاده از فن آوری های نوین، محصولات نوآورانه خود را جهت ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان با بهترین قیمت تا کنون عرضه کند.

سازنده دستگاه های تولید ذغال (خط تولید) مجموعه ای از ماشین آلات تولید می کند که به طور عمده از فشارنده برای تبدیل مواد خام به ذرات با قطر کمتر از 5 میلی متر استفاده می کند ، پس از خشک شدن توسط خشک کن جریان هوا یا خشک کن دوار برای کاهش رطوبت و با استفاده از ماشین فشارنده زغال قالبی برای شکل دادن به مواد ایجاد می شود و سپس در کوره قرار داده می شود تا کربنیزه شود.

خط تولید قالب های زغال

قالب های زغال ماده ایده آل برای گرم کردن در زمستان است ، همچنین می تواند در انواع رستوران ها و تولید کارخانه تجهیزات فولادی مورد استفاده قرار گیرد. ذغال نقش مهمی در زندگی روزمره و تولید صنعتی ما دارد و تقاضای بازار نیز به طور فزاینده ای در حال رشد است ، بنابراین ، اصطلاح ماشین ذغال نیز با ظهور ذغال همراه است و بین المللی می شود. هزینه های تولید ذغال مردم تا حد زیادی کاهش یابد ، سود تولید تا حد زیادی بیشتر می شود. خط تولید ماشین آلات ذغال انواع تجهیزات زغال از ترکیب های مختلف است. تجهیزات اصلی خط تولید دستگاه ذغال شامل دستگاه های سنگ شکن ، خشک کن ، دستگاه فشارنده قالب و کوره کربنیزاسیون است. مواد اولیه ساخت زغال را خاک اره، پوسته برنج ، پوسته میوه ، نی ، حصیر ، شاخه ها ، ضایعات و سایر مواد زیست توده تشکیل می دهد. رطوبت مواد اولیه باید کمتر از 12٪ باشد. مساحت خط تولید دستگاه تولید ذغال بیش از 50 متر مربع و ارتفاع مورد نیاز به بیش از 4 متر است.

اصل خط تولید زغال

نوع سنگ شکن چوب را می توان با توجه به اندازه مواد اولیه و رطوبت انتخاب کرد تا کربنیزه شود. خشک کن و دستگاه بریکت خاک اره ، ماشین آلات اختصاصی برای تولید زغال هستند. با توجه به مواد اولیه ، رطوبت و الزامات تولید ،انواع دستگاه خشک کن را می توان به دو دسته دستگاه خشک کن جریان هوا و دستگاه خشک کن دوار تقسیم کرد. این دو نوع خشک کن مزایای استفاده از دستگاه تغذیه خودکار را دارد ، دود خروجی مواد کانال کننده نیست ، پریز برق مواد سمپاشی نیست. خاک اره ماشین بریکت به صورت خودکار قادر به کنترل دما و قادر به تنظیم فشردگی میله های زیست توده است. ذغال تولید شده توسط تجهیزات ماشین آلات تولید ذغال از چگالی بزرگ ، اندازه کوچک و اشتعال پذیری خوبی برخوردار است و می تواند جایگزین هیزم شود. محصول ذغال مخصوصاً برای گرم کردن خانه ، گلخانه یا سوخت معمولی در مناطق شمالی در پاییز و زمستان مناسب است.

 images (275×183)





:: برچسب‌ها: زغال , زغال سفید , زغال قرمز , زغال سفید , زغال مرغوب , زغال با کیفیت ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: